Jest absolwentem Akademii Wychowania Fizycznego w Warszawie (Polska) oraz Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych na Uniwersytecie Warszawskim w Warszawie (Polska).
W 2000 roku otrzymał Złoty Krzyż Zasługi.
W 2004 roku, wraz z
Grażyną Torbicką, prowadził galę rozdania nagród Telekamery "Tele Tygodnia".
W 2017 roku ukazała się jego książka pt. "Chajzerów dwóch", której współautorem jest
Filip Chajzer.
Wystąpił w następujących kampaniach reklamowych:
- 2004 - 2018 r. - produkty do prania Vizir;
- 2010 r. - loteria "Pusty SMS";
- 2016 r. - Radio Pogoda;
- 2017 r. - loteria promująca rejestrowanie kart prepaid w sieci telekomunikacyjnej Play (wraz z synem
Filipem);
- 2018 r. - kampania społeczna Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce pt. "Rozjaśnij dzieciom święta" (wraz z
Anną Dereszowską,
Natalią Kukulską,
Wojciechem Mecwaldowskim i
Andrzejem Wroną);
- 2019 r. - akcja marki obuwia sportowego New Balance pt. "Królewska przebieżka" (wraz z synem
Filipem), sieć salonów optycznych Vision Express pt. "Ile lat, tyle zniżki + 100 zł" (wraz z synem
Filipem);
- 2021 r. - sieć elektromarketów Neonet;
- 2023 r. - grunt NKP marki Atlas.